Beter omgaan met verbale agressie

Goed communiceren maakt dat u uw resultaten behaalt in 2015!

Hoe omgaan mMet verbale agressie
Hoe omgaan met verbale agressie

U wilt beter omgaan met die agressieve klant, maar hoe kunt u dat het beste doen?
We worden regelmatig geconfronteerd met agressief en gewelddadig gedrag. Bijna iedereen is wel eens bedreigd of uitgescholden.

Verlies van normbesef is een probleem, want klanten worden steeds mondiger en we zijn geneigd steeds sneller de strijd met elkaar aan te gaan. Een conflict ligt daarom al snel op de loer.

Interactieve workshop ‘Beter omgaan met verbale agressie’

Wij kunnen u helpen en bieden in september 2015 een unieke training aan. In deze cursus krijgt u handvatten aangereikt om op een goede manier met deze verbale agressie om te gaan. Tijdens de cursus krijgt u onder meer:

  • Inzicht in uw eigen gedrag en dat van een ander.
  • Kennis over hoe u verbale agressie met uw eigen houding en communicatie kunt opvangen en verminderen/voorkomen.

Werkwijze: De lesstof wordt op een interactieve manier aangeboden. Uitgangspunt hierbij is de dagelijkse praktijk van u als deelnemer. Naast een trainer is er een acteur aanwezig, waarmee situaties in scene worden gezet.

Wanneer: Maandag 21 september 2015, 08:30 tot 12:00 uur.
Locatie: Spoordijk 17, 3534 BD in Utrecht
Tarief: € 127,- excl. BTW per persoon

Inschrijven; Mocht u interesse hebben in deelname aan deze unieke training, stuur dan vóór 1 september 2015 een mail aan boeking@falck.nl

Ervaar deze unieke training zelf en schrijf je vandaag nog in bij boeking@falck.nl

Zie voor meer informatie de brochure: Productblad Omgaan met agressie

 

 

 

Van Loevezijn Protect is de ingang voor al uw veiligheidszaken. Veiligheid begint met het "zich veilig voelen" van u en uw personeel.